maanantai 10. maaliskuuta 2014

Päivityksiä

Kiirettä on pidellyt viimeiset viikot joten en ole kauheasti kerennyt postailemaan..
Harmitti niin vietävästi että kiireisten viikkojen takia en kerennyt paljon liikkumaan mutta nyt onneksi liikuntamäärä jo normaalina joten tästä vaan eteenpäin, olen erittäinkin onnellinen siitä että pidin ruokailurytmiä normaalina koko tuon lähes liikunnattoman viisi päivää.
Facebookissa on levinnyt kovasti tämä "lankkuhaaste" jota olen ahkerasti jaksanut tehdä, nyt jaksan olla tuossa asennossa jo 60 sekuntia..voin kertoa että loppua kohden paikat tärisee.

Lankkuasento
Turkkilaisen jugurtin jätin ruokavaliosta kokonaan pois, huomasin että minulla nuo maitotuotteet rupeaa turvottamaan vatsaa joten tästä lähin vain herkuttelupäivinä.
Eilen kävelin kesteliin josta sitten ystävän kanssa lähdettiin pitkästä aikaa kunnolla shoppailemaan ihan keskustaan asti.Kesää varten tuli ostettua kunnon kasa vaatteita ja onpahan kokoa pienempiä vaatteitta taas käytössä:)

Sunnuntain lenkiltä,päivä oli pilvinen mutta mieli virkeä:)

Eipä tänne muuta;)

2 kommenttia:

  1. Ma en millaan jaksa lahtea liikkumaan, se on mun ongelma. Mutta tokihan ruokavalio vaikuttaa eniten. Nyt miehen poissaollessa oon vahan repsahtanut ja herkutellut - olihan se arvattavissa. Eilen sitten paatin, etta nyt taas on palattava takaisin ruotuun. İtse olen painoa saanut alas jattamalla riisin, vaalean makaroonin, leivan, perunan ja herkut pois, tummaa makaroonia olen syönyt ja myöskin jogurttia. Tonnikala, kananmunat, pavut, linssit ja vihannekset mukaan lukien.
    Ma itse kayn aina puntarilla, en osaa mittailla mittanauhalla. :D

    VastaaPoista
  2. Koitahan Heli innostua 20 minuutin napakka kävelykin muutaman kerran viikossa tekee jo ihmeitä,toki vähän tosiaan kannattaa sitten katsella tuota ruokavaliotakin.Itse olen aika pitkälti syönyt suht samoja ruokia mitä ennenkin paitsi rasvaset jättänyt pois ja herkuttelen vain silloin tällöin.Unohda se puntarikin siinähän tulee hulluksi kun sitä rupeaa kyttäilemään ja mittanauhoista viis.Tuloksia saat jo kahdessa viikossa kun vaan päätät että nyt mennään eikä meinata:)ja ihana hyvä olo tulee nopeasti!

    VastaaPoista