lauantai 7. joulukuuta 2013

Meikä asuu Ghettossa

no ei nyt mutta melkein.. asun siis Mahmutlarissa joka sijaitsee noin 12 kilometriä Alanyan keskustasta itään..
Vuosia sitten kaverini osti täältä asunnon, silloin asuin itse vielä aika lähellä Alanyan keskustaa ja tuumasin hänelle että miten sieltä voi joku asunnon ostaa? mietin että se on kaukana kaikkea jne..kun sitten erosin silloisesta miesystävästäni ja tuli muutto Mahmutlariin kelasin kauanko siellä voin asua ja onko se kauhea virhe?
Edelleen täällä puolentoista vuoden jälkeen jaksan viihtyä, keskustaan pääsee linkillä ja taksilla, elämä täällä on hyvin erilaista kun tuolla keskustan hulinassa..minua ei oikeastaan täältä enään muualle saakkaan kun ehkä Kestelin alueelle.. kyllä olen näin huomannut että tämä lande on juuri minua varten.

Tästä ajattelin postata kun tuolla eräs päivä olin Oban markkinoilla ohikulkumatkalla ja tapasin pitkästä aikaa Turkkilaisen tuttavani kenen kanssa puhuttiin suomea ja mainitsin lauseessa jotain Mahmutlarista samalla tuntematon Suomalainen vanhempi mies tarttui minua olkapäästä katsoi minua silmiin hyvin tuimasti ja tuumasi että "älä vaan mene Mahmutlariin!"katsoin häntä kysyvästi?ja vielä hän sanoi"muualle voit mennä mutta ei missään nimessä Mahmutlariin!"vastasin hänelle ihan nätisti että kiitos varoituksesta mutta asun siellä jo toista vuotta ja tyytyväinen olen elooni...siitä se mies sitten hipsi pois mutta en voinut tosiaan kun pyöritellä päätäni..joskus tuntuu että Suomalaiset täällä ovat valmiina puuttumaan jos jonkunlaiseen asiaan onkohan tämä sitä kunnon ryhmähenkeä?;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti