tiistai 3. joulukuuta 2013

Päivän kevennys!

Turkkilainen tuttava rouva tokaisi minulle tänään "niitä näitä" jutellessa että jos hän asuisi viikon minun luona niin saisikohan hän yhtä paljon kiloja kun minulla on? rouva on hyvin hoikka 2 lapsen äiti, minä taas en ole hoikka mutten kyllä ole lihavakaan vastasin että pitänee kokeilla ja hymyilin..tuostahan siis olisi voinut toki loukkaantua mutta juu tässä vuosien mittaan näihin kommentteihin on jo kovin tottunut, minä kun olen ottanut oikeuden syöpötellä suklaata  ja syödä laskematta kaloreita..puntarilla kävin viimeksi vuonna 2011

Minun puolesta kukin syököön niin terveellisesti kuin haluaa, itsekkin olen sellainen jojoilija että halutessani karistan kyllä kiloja mutta on se syöminen vaan mukavaa puuhaa;)

Huumoria päivään ja kaikille Turkissa eläville suklaasyöpöille peukutuksia ja pitkää pinnaa;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti