perjantai 3. tammikuuta 2014

Uusi vuosi, uusi tukka:)

Vuosien aikana olen kerennyt värjätä hiuksiani aika monta kertaa, blondista tummempaan ja tummasta taas takaisin blondiin. Nyt päätin että menen töiden jälkeen kampaajalle ja uusi väri päähän joka olisi tällä kertaa vaaleanruskea.
Varsinkin talviaikaan ahdistaa ravata kampaamossa kokoajan juurikasvun takia ja toinen huono puoli on tuo suolainen vesi joka kellastuttaa vaaleata päätä vaikka käyttäisikin hopeashampoota eli tuntuu että parempi vain pitää tummempia hiuksia.
Koska minulla on luottokampaaja kuva toivotusta lopputuloksesta on tietysti hänelle facen kautta jo laitettu.
Tässä parturi kampaamossa on 2 kampaajaa ja 3 avustajaa, minun hiukset värjää aina itse omistaja ja hän tietää etten halua ottaa riskiä ja kokeilla ketään muuta joten pyrin ilmoittamaan tulostani aina etukäteen että hänellä varmasti on aikaa.
Hiustenleikkaukseen olen mennyt muutamia kertoja ihan vaan ohikulkiessani ilman rahaa ja käsittely on sitten maksettu joku seuraava päivä..sama toimii hyvin lähimarketissakin jos olen ottanut rahaa mukaani 5 turkin liiraa iltaherkkuihin ja päätänkin ostaa viinipullon niin ei hätää voin käydä maksamassa loput jälkikäteen;)

Jokaisella käynnillä kampaamossa myös kulmani nypitään vai sanoisinko nirhataan? eli narutekniikalla ja tiedän että moni sanoo tästä  "se ei satu se, vaan kutittaa"  minuapa sattuu ja ihan joka kerta! jopa nyppijä irvistää huvittuneesti kun näkee minun tulevan tuolille..

Samaisessa kampaamossa olen ottanut kahdesti myös ripsipidennykset, nuo viimeksi otetut jäi ehkä elämäni viimeisimmiksi nimittäin viikon jälkeen jouduin repimään pidennykset pois kun silmiä punoitti ja särki ihan vimmatusti..eli liima ei ole ollut ihan parasta mahdollista;)


Toivossa on hyvä elää,eli tälläinen pitäisi olla lopputulos;)
Tällaista tänne,iltaa odotellessa:)

2 kommenttia:

  1. Minä niin kaipaan kulmien lankaamista - täältä Suomesta en ole onnistunut pätevää henkilöä löytämään tuohon hommaan :(
    Tuon tukka näyttää hyvältä, sinun kuvia odottelen sitten!

    VastaaPoista
  2. Mietinkin että onko Suomessa langat käytössä.Saan tummemman tukan vasta muutaman viikon päästä koska oma väri oli niin voimakas blondi etteivät uskaltaneet sitä väriä pitää liian kauan eli nyt ei ihan olla toivotussa lopputuloksessa, ensikerralla toivottavasti! laitan kyllä faceen viimeistään sitten:)

    VastaaPoista